(093) 002-98-08

(096) 989-88-92

         

         

Секрети успішного спілкування від ФГРіТБ

Шановні абітурієнти та студентство, продовжуємо рубрику інтерактивного журналу Факультету готельно-ресторанного і туристичного бізнесу –  «Поради успішності у сфері гостинності».

Сьогодні ми хочемо поділитись з вами секретами успішного спілкування в сфері гостинності. Формуючи себе як конкурентоздатного фахівця готельно-ресторанного і туристичного бізнесу майбутні фахівці повинні пам’ятати про відповідні секрети успішного спілкування. Зокрема:

1. Називайте співрозмовника по імені. Для людини звучання його імені є найбільш приємним.

2. Намагайтеся більше посміхатися. Такий простий рух як посмішка допоможе порозумітися зі співрозмовником.

3. Будьте відкритими. Щирість, вміння виразити свою готовність до прийняття іншого – це основа успішного спілкування.

4 .Під час спілкування прагніть уникати суперечок.По-перше, в суперечці важко довести щось. По-друге, здобувши перемогу в суперечці, ви можете вразити самолюбство співрозмовника, і людина буде налаштована до вас негативно.

5. Якщо можете, будьте дотепним. Люди люблять веселих, дотепних співрозмовників. Але якщо вам не вдається добре жартувати, не біда: лаконічність, стриманість і енергійність у спілкуванні можуть це компенсувати.

6. Вмійте слухати. Важливо не тільки уважно вислухати співрозмовника, але і задавати питання по темі розмови. Це дасть зрозуміти людині, що ви його слухали і вам це цікаво. Також можна швидко зацікавити співрозмовника спонукаючи його говорити на теми, які йому цікаві.

7. Будьте допитливим. Важливо бути щиро зацікавленим і хотіти почути те, що каже співрозмовник.

8. Намагайтеся не критикувати співрозмовника. Якщо все ж необхідно висловити зауваження в його адресу, спочатку слід відзначити його позитивні риси.

9. Пам’ятайте про добрий тон. Ще змалечку всі ми вчимось, що перебивати – не надто культурно. Однак з віком все менше про це згадуємо. Добрі манери ніхто не відміняв. І вони, насамперед, – це вияв самоповаги.

10. Стежте за мовою тіла. Кожен рух має значення. Уміння “говорити” власним тілом та розуміння невербальних сигналів інших людей дає змогу скоригувати свою поведінку відповідно до ситуації та правильно трактувати дії інших.

11. Не піддавайся емоціям. Нерідко розмови мають підвищений тон звучання. У таких випадках слід пригадати, що той, хто володіє собою, – володіє світом. Бо слово – не горобець…

Спробуй застосувати ці поради уже сьогодні і результат не забариться!

ДЕКАНАТ:

Адреса: Київ, вул. Є. Коновальця, 36 (каб.709)

Режим роботи: ПН. - ПТ.: 08:30 - 17:30

Тел.: +38(093) 002-98-08

Моб.: +38(096) 989-88-92 Готельно-ресторанна справа, консультує: Комарніцький Ігор Олегович

Моб.: +38(093) 002-98-08 Готельно-ресторанний і туристичний бізнес, консультує: Пилипів Вікторія Володимирівна

Моб.: +38(096) 902-29-03 Міжнародний туризм, консультує: Плецан Христина Василівна

E-mail: fgritb@ukr.net

         

ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ:

Адреса: Київ, вул. Чигоріна, 20 (каб.12)

Режим роботи: ПН. - НД.: 08:00 - 20:00

Тел.: +38(044) 285-44-03

Тел.: +38(044) 285-43-86

Факс: +38(044) 285-85-27

E-mail: abiturient@knukim.edu.ua

             

МИ НА КАРТІ:

 
Карта (клацніть для збільшення)

Copyright © 2019 ФГРіТБ КНУКіМ