(093) 002-98-08

(096) 989-88-92

         

         

Інноваційні та оригінальні типи туризму від студентів-туризмознавців

Туризм, як і світ, ніколи не стоїть на місці.

І ми разом з ним рухаємось вперед. У пошуках нових пригод для розширення власного кругозору, у пошуках нових вражень знаходимо нові типи туризму.

Під час проходження стажування на туристичних підприємствах студенти старших курсів напряму «Туризм» провели експрес-опитування та визначили найбільш цікаві та популярні серед гостей (клієнтів) інноваційні  види туризму.

1. Шопінг – Туризм

Шопінг-тури в нашій країні виникли на початку 90-х. Сьогодні чимала кількість туристів обирають саме такий вид туризму, з метою оновити свій гардероб дизайнерськими  новинками або ж брендами із великих розпродажів під час подорожей. У тренді Мілан, Нью-Йорк та Арабські Емірати.

2. Селфі – туризм

Якщо раніше популярні серед туристів місця могли скаржитися на те, що їх постійно труть, обіймають або заходять в кадр, то зараз вони можуть поскаржитися хіба що на те, що бачать лише потилиці туристів. Натовпи молодих людей, що «клацають» себе на тлі чергової пам’ятки – це селф-туризм. Він передбачає подорожі з метою зробити фото себе в різних точках світу. Селфі-туризм є дуже популярним як в Україні, так і за кордоном. Причому, як серед дівчат, так і серед хлопців, навіть старше покоління часто переймає це захоплення. За популярністю серед селф-туристів пальму першості тримають Франція (особливо Ейфелева вежа і Тріумфальна арка), Англія (біля Біг-Бена, на вулицях Лондона і обов’язково – в місцевих двоповерхових автобусах), Німеччина, США, країни Східної Азії.

3. Тедді – Беар туризм (Туризм іграшок)

Для багатьох може здатися, що подорожуючі іграшкові ведмедики – це повна нісенітниця. Насправді ідея, що стоїть за цим, досить цікава і логічна. Все почалось з того, що у другій половині минулого століття у США педагоги винайшли нову методику викладання для дітей шкільного віку, бажаючі школярі могли віддати свою іграшку, яка протягом навчального року подорожувала по світу, а учень отримував фото та невеличкі розповіді з «досвіду» ведмедика. Широко застосовується вона і сьогодні. Однак те, що починалось як педагогічна методика, у XXI столітті переросло у захоплення сотень тисяч людей отримало назву Teddy Bear Tourism,

Найбільше тедді-беар туризм наблизився до справжнього тур-бізнесу у XXI столітті, кілька туристичних компаній Чехії, Німеччини, США організували спеціальні тури для плюшевих іграшок. Подорож відбувається наступним чином: власник відправляє іграшку в посилці для фірми, а потім щодня отримує електронні листи з повідомленнями про те, де вона побувала в цей день. Після завершення туру іграшку надсилають назад разом з сертифікатом та компакт-диском, куди записані фотографії плюшевого мандрівника на тлі визначних пам’яток. Пропонуються і більш дорогі варіанти поїздки, що включають аромотерапію, масаж та фотоальбом, а також більш комфортну коробку для іграшки. Крім того, власників просять попереджати організаторів поїздки про особливі побажання мандрівника, зокрема, про переваги в їжі.

4. Кінотуризм

Згідно з дослідженнями, приблизно 40% всіх мандрівників хотіли б побувати в тих місцях, де проходили зйомки відомих кінострічок. Шанувальники кіно готові витратити чималі гроші і подолати сотні кілометрів, щоб відвідати місця зйомок улюблених фільмів і серіалів.

Які місця є найпопулярнішими?

Нью-Йорк – місто, яке потрапило в кадр багатьох відомих фільмів. Можна прогулятися вуличками, де бігали Годзилла або Кінг-Конг, побачити хмарочоси, за якими дерся сам Людина Павук. А на перетині 52 вулиці і Лексінгтон можна побачити ту саму решітку, в повітря з якої піднімала спідницю Мерлін Монро.

Нью-Йорк – лідер за кількістю знятих фільмів.  Ще одне казкове місце, яке до сих пір переживає справжній наплив кінотуристів, це Нова Зеландія, знаменита зйомками «Володаря кілець». У містечку Матамата варто подивитися село Хоббітів. А хто б не хотів вживу побачити чудові будиночки з круглими дверима, що потопають у зелені?

5. Індустріальний туризм

Розвиток технічного прогресу в ХХ столітті послужив поштовхом для розвитку незвичайного виду туризму – індустріального. Його призначення-дослідження різних міських територій, будівель та інженерних споруд виробничого або спеціального призначення.

Окремий підвид індустріального туризму – атомний. Саме на пострадянському просторі розташований найвідоміший об’єкт – Чорнобильска АЕС і покинуте місто атомників Прип’ять. На даний момент його запросто можна відвідати на комерційній основі. Також шанувальники атомного туризму їздять до Хіросіми і Нагасакі, і навіть іноді, якщо пощастить, в префектуру Фукусіма.

6. Ностальгічний туризм

Ностальгічний туризм пов’язаний з поверненням людей до своїх витоків. Як правило, туристи приїжджають в рідні краї, щоб дізнатися більше про своє походження або історію свого народу. Цей вид сучасного туризму стає все більш популярним на ринку туристичних послуг, а ностальгічна мотивація все частіше фігурує в списку причин, що спонукали людей відвідати ту чи іншу країну.

Часом отримуючи певну підтримку, туристи можуть відшукати своїх далеких родичів на абсолютно чужих територіях. У цьому питанні туристам можуть надати допомогу приватні детективи, що займаються різними історичними пошуками.

7. Духовний туризм (не плутайте з релігійним)

Складовою частиною духовного туризму можна вважати релігійні паломництва по святих містах. З далекої давнини мільйони людей долали тисячі кілометрів, щоб поклонитися різним релігійним святиням. Тут лідирують такі країни як Ізраїль, Італія, Іспанія, Непал, Індонезія, Саудівська Аравія, Йорданія.

Метою духовного туризму зазвичай стає бажання не стільки змінити обстановку, скільки змінити себе. Іншими словами, це подорож, розпочата людиною з метою самопізнання, розкриття і перетворення власного внутрішнього світу, пошуку краси і гармонії.

Слідкуйте за рубриками Факультету готельно-ресторанного і туристичного бізнесу Університету культури.

Попереду ще багато цікавого!

ДЕКАНАТ:

Адреса: Київ, вул. Є. Коновальця, 36 (каб.709)

Режим роботи: ПН. - ПТ.: 08:30 - 17:30

Тел.: +38(093) 002-98-08

Моб.: +38(096) 989-88-92 Готельно-ресторанна справа, консультує: Комарніцький Ігор Олегович

Моб.: +38(093) 002-98-08 Готельно-ресторанний і туристичний бізнес, консультує: Пилипів Вікторія Володимирівна

Моб.: +38(096) 902-29-03 Міжнародний туризм, консультує: Плецан Христина Василівна

E-mail: fgritb@ukr.net

         

ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ:

Адреса: Київ, вул. Чигоріна, 20 (каб.12)

Режим роботи: ПН. - НД.: 08:00 - 20:00

Тел.: +38(044) 285-44-03

Тел.: +38(044) 285-43-86

Факс: +38(044) 285-85-27

E-mail: abiturient@knukim.edu.ua

             

МИ НА КАРТІ:

 
Карта (клацніть для збільшення)

Copyright © 2019 ФГРіТБ КНУКіМ