(044) 537-20-98

(096) 989-88-92

         

 

«Поїхали з нами!»

Кафедра готельно-ресторанного бізнесу ФГРіТБ запрошує ознайомитись із новою рубрикою інтерактивного журналу «Готельно-ресторанна справа: цікаво, практично, корисно».

«Практична підготовка: «Поїхали з нами!»

Студенти груп ГРТС-64 та ГРТС-74 спеціальності «Менеджмент готельно-ресторанного і туристичного бізнесу» стажувались у туристичних агенціях «Еврика», ТUI Ukraine, «Поїхали з нами» та «Романов-тур».

Під час проходження практики КНУКіМівці набули досвіду з формування, підбору та організації проведення турів, а також отримали корисні знання щодо особливостей комунікації з різними категоріями клієнтів-мандрівників.

В обов’язки практикантів як помічників менеджерів з продажу путівок входила розробка туристичних маршрутів, які класифікують за метою (тематичні, похідні, оздоровчі), характером пересування (лінійні, радіальні, кільцеві), територіальною ознакою (міжнародні, внутрішні, регіональні, місцеві); організація e-mail-розсилки з інформацією про наявність «горящих» турів та спеціальних тарифів для постійних замовників.

Невід’ємною складовою стажування студентів стало складання турпакету (пакету певного набору послуг), до якого входять – перевезення, розміщення, харчування, екскурсії тощо.

До речі, створення туристичного продукту починається з вивчення його споживчих якостей і властивостей з виявлення найбільш привабливих сторін для туристів.

Варто відзначити складники, на які орієнтувались стажери:

  1. Обґрунтованість – надання усіх послуг повинно бути обумовлено метою подорожі та відповідати умовам, що визначаються потребами туристів.
  2. Надійність – відповідність реального продукту рекламі, достовірність інформації.
  3. Ефективність – досягнення максимального результату для туриста при оптимальному, прийнятному для нього рівні витрат.
  4. Цілісність – завершеність продукту, його здатність повністю задовольняти туристичні потреби.
  5. Ясність – споживання продукту, його направленість повинні бути зрозумілі як туристу, так і обслуговуючому персоналу.
  6. Простота в експлуатації.
  7. Корисність – служити досягненню однієї або декількох цілей (відпочинок, пізнання тощо), задовольняти потреби туристів.
  8. Гостинність – спроможність персоналу забезпечити відчуття, що відвідувач-турист бажаний (гостинність = достоїнство + повага + люб’язність персоналу).

Як довідалась молодь, пакет формується залежно від мети подорожі і потреб туристів відповідно до обраного ними виду відпочинку. При комплектуванні туру і його пакету, можливі два варіанти роботи з туристами: реалізація замовлених турів та інклюзив-турів.

Студенти переконались, досвід роботи у туристичних компаніях в сучасних умовах туристичного ринку є необхідним для повного усвідомлення структури комерційної складової індустрії гостинності. Це дає змогу молоді переосмислити власні можливості і зрозуміти, яким саме чином можна досягти успіху у сфері туристичного бізнесу.

ДЕКАНАТ:

Адреса: Київ, вул. Є. Коновальця, 36 (каб.709)

Режим роботи: ПН. - ПТ.: 08:30 - 17:30

Тел.: +38 (044) 537-20-98

Моб.: +38 (096) 989-88-92

Моб.: +38 (093) 002-98-08

E-mail: fgritb@ukr.net

         

ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ:

Адреса: Київ, вул. Чигоріна, 20 (каб.12)

Режим роботи: ПН. - НД.: 08:00 - 20:00

Тел.: +38 (044) 285-44-03

Тел.: +38 (044) 285-43-86

Факс: +38 (044) 285-85-27

E-mail: abiturient@knukim.edu.ua

            

 
Карта (клацніть для збільшення)

Copyright © 2017 ФГРіТБ КНУКіМ