(093) 002-98-08

(096) 989-88-92

Viber   WhatsApp   Telegram   TikTok

Instagram   Facebook      Ukr.net

Бізнес-література: підбірка студентів ФГРіТБ

На профільних дисциплінах, студенти-старшокурсники ФГРіТБ дізнаються секрети ведення бізнесу та прораховують формули рентабельності й прибутку власного підприємства, розробляючи при цьому власний бізнес-план.

Студенти бізнес-факультету знають на які питання потрібно відповісти самому собі перш ніж взагалі відкривати власну справу? А що як для розвитку своєї справи вам потрібне щось більше, ніж просто підприємницький хист?

Пропонуємо підбірку бізнес-літератури для бізнесменів початківців.

Власним досвідом у книзі «Працювати на себе» з нами поділиться Майкл Гербер, консультант з малого бізнесу та засновник компанії з навчання бізнес-навичок Michael E. Gerber Companies. Журнал Inc. назвав містера Гербера «світовим гуру малого бізнесу» за його серію книг E-Myth.

Бекґраунд. Після першого видання книжки «Міф підприємництва» автор та його колеги поспілкувалися з тисячами підприємців і власників малого бізнесу, менеджерами і технічними фахівцями з усього світу, майже з усіма, хто пов’язаний із бізнесом, підприємницькою діяльністю, економічним розвитком і розвитком компанії будь-якого розміру, форми та обсягу. 

Завдяки всім цим зустрічам, книжка містить відповіді на багато запитань, які виникали щодо міфу підприємництва за багато років. Вона допоможе читачам подивитися на власну справу по-новому, можливо, застосувати інший підхід, більш рішучий та мудрий, завдяки розумінню основних принципів побудови власного бізнесу.

Наступна книга має оригінальну назву: «The E-Myth Revised: Why Most Small Business Don’t Work and What to Do Abot It»

Сюжет. Коли ви починаєте власний бізнес, у вас є мрія. Мрія, яка і спонукала вас ризикнути і стати підприємцем. Але потім, у більшості випадків, мрія перетворюється на справжнє жахіття.

Саме з жертвою такого «нападу підприємництва», молодою жінкою на ім’я Сара, знайомиться автор. І далі читач немов спостерігає за спілкуванням автора і Сари, паралельно відволікаючись на поради та роздуми автора щодо основних принципів ведення бізнесу.

Логіка книжки досить чітка та зрозуміла. Назви розділів нагадують план дій або маршрутний лист, який допоможе підприємцю пройти власний шлях становлення.

На перший погляд, вона подібна до художньої книги, де через образи, історії ти отримуєш рецепт успіху, заклик до дій. Читаючи, починаєш розуміти, що існує тісний взаємозв’язок між твоїм внутрішнім світом і успіхом твого бізнесу.

Ця книжка про досягнення результатів, а не просто про те, «як досягти мети». Але такі книжки самі по собі не працюють. Працюють люди, працює ідея. Щоразу, коли ви її застосовуєте.

Головне правило – діяти.

Кріс Ґільбо «Пасивний заробіток: як перетворити ідеї на гроші за 27 днів»

Що ви скажете, якщо вам запропонують залишатися на основній роботі, але паралельно створити додатковий прибуток? Цікава ідея! І головне – не потрібно відмовлятися від звичного рівня безпеки, який дає основне місце роботи.

Саме такий виклик ставить перед читачем відчайдушний автор книжки, і пропонує створити пасивний заробіток «на стороні». Для створення своєї додаткової справи, яка має принести додатковий дохід, Кріс пропонує детальний 27-денний план дій.

Гаррі Беквіт «Продаючи невидиме: керівництво з сучасного маркетингу послуг»

Гаррі Беквіт пропонує новий маркетинг – спосіб мислення від розуміння особливостей послуг до унікальної природи потенційних замовників і користувачів.

Усе починається з основ. Маркетинг – це не підрозділ у компанії. Це і є сам бізнес. А в бізнесі працюють однакові функції: аналіз, позиціонування, брендінг, планування, ціноутворення, комунікації. Але все це виявиться марним, якщо бізнес не думатиме про клієнтів: хто вони, чого бажають, про що думають, чого бояться, що хочуть почути й побачити, як їх плекати та зберігати.

Білл Олет «24 кроки до успішного стартапу»

За задумом і структурою ця книжка – інтегрований набір інструментів для підприємців, які започатковують першу чи нову справу. Вона має допомогти їм збудувати видатні підприємства, в основі яких – нові інноваційні продукти. Цей 24-кроковий посібник також стане в пригоді серійним підприємцям із масштабним досвідом у певній сфері чи галузі – як засіб ефективнішого виведення продуктів на ринок.

Переглядів: 80

ДЕКАНАТ:

Адреса: Київ, вул. Є. Коновальця, 36 (каб.709)

Режим роботи: ПН. - ПТ.: 08:30 - 17:30

Тел.: +38(093) 002-98-08

Моб.: +38(096) 989-88-92 Готельно-ресторанна справа, консультує: Комарніцький Ігор Олегович

Моб.: +38(093) 002-98-08 Готельно-ресторанний і туристичний бізнес, консультує: Пилипів Вікторія Володимирівна

Моб.: +38(096) 902-29-03 Міжнародний туризм, консультує: Плецан Христина Василівна

E-mail: fgritb@ukr.net

         

ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ:

Адреса: Київ, вул. Чигоріна, 20 (каб.12)

Режим роботи: ПН. - НД.: 08:00 - 20:00

Тел.: +38(044) 285-44-03

Тел.: +38(044) 285-43-86

Факс: +38(044) 285-85-27

E-mail: abiturient@knukim.edu.ua

             

МИ НА КАРТІ:

 
Карта (клацніть для збільшення)

Copyright © 2020 ФГРіТБ КНУКіМ