
Діма Борисов: «Моя мета – максимально розвивати українську гастрономічну культуру»
КНУКіМівці відкрили довгоочікуваний сезон практичного курсу «Організація туризму. Організація екскурсійної діяльності». Координатор практикуму – доцент Кафедри міжнародного туризму ФГРіТБ, викладач Тетяна Ткаченко.
Представив гостя Михайло Поплавський: «Сьогодні на вас чекає цікава зустріч із унікальним шеф-кухарем, ресторатором нової хвилі, людиною яка успішно втілює оригінальні та креативні ідеї в ресторанному бізнесі – Дмитром Борисовим. Ставте якомога більше запитань та візьміть максимум від цієї зустрічі», – сказав Михайло Михайлович.
Дмитро Борисов уже не вперше проводить майстер-клас для студентів Факультету готельно-ресторанного і туристичного бізнесу і кожного разу бажаючих послухати про мистецький гастрономічний простір, тонкощі ведення ресторанного бізнесу все більше.
«В першу чергу, я вважаю себе шеф-кухарем, потім ресторатором і маркетологом. Свій досвід здобув завдяки багаторічній практиці у кращих шефів з усього світу.
Я постійно намагаюсь вдосконалювати свої проекти і створювати нові. Кожен мій заклад дотримується екологічного підходу – в продуктах, техніці, ставленні до життя», – зазначив Діма Борисов.
Загалом зустріч проходила у форматі діалогу між гостем і студентами ФГРіТБ. Молодь цікавилась, якими якостями має володіти хороший керуючий ресторану, історією успіху Дмитра, його майбутніми проектами, робочим процесом у ресторанах та ризиками під час відкриття нових закладів харчування.
Дмитро Борисов наголосив, що перш за все потрібно вміти формувати команду, бути авторитетом і фундаментальним професіоналом своєї справи. Адже неможливо управляти тим, в чому не розбираєшся. Також ресторатор зазначив, що ще однією важливою складовою відкриття свого бізнесу є маркетинг. Це основа вашого бізнесу, з якої потрібно стартувати. Існує 5 складових концепції маркетингу, так звані «5р маркетингу» – product, place, price, people, promotion (продукт, місце, ціна, люди і промоушн/реклама).
«Обираючи професію, робіть це свідомо. Займайтесь тільки тим, що вас надихає. У нас дефіцит гарних ресторанів та робочих кадрів. Тому вся надія на вас. Ви – майбутнє успішного українського ресторанного бізнесу», – акцентував Дмитро.
Поділившись планами на майбутнє, відомий ресторатор зазначив: «У всіх країнах Європи люди ходять тільки у свої ресторани – італійці в італійські, іспанці в іспанські… тільки українці ще не звикли до такого.
Саме тому моєю метою на майбутнє є максимальна концентрація на українському форматі – популяризація української гастрономічної культури. Наступні 10 років українська кухня стане трендом».
Студентська молодь була в захопленні від майстер- класу Дмитра Борисова, навперебій засипали його питаннями, занотовували кожне слово, довго аплодували майстру та запрошували ще завітати до КНУКіМ.