Туризм — це не лише неймовірні враження та незабутні моменти, але й складний бізнес, який пов'язаний з численними ризиками. Сучасні туристичні компанії стикаються з низкою факторів, що можуть суттєво вплинути на їхню діяльність. Тож давайте дізнаємось від наших студентів-туризмознавців, як ефективно управляти ризиками в цьому конкурентному середовищі?
Туризм – це багатогранний і розмаїтий сегмент глобальної економіки, який поєднує в собі подорожі, культуру та розваги. У цій статті наші студенти кафедри готельно-ресторанного і туристичного бізнесу розглянули важливу роль шоу-бізнесу у сфері туризму та можливості співпраці між ними.
Коли ми крокуємо в музей, експозиційний зал, чи навіть у ресторані, мало хто задумується про те, як ефективно розташовані об'єкти можуть вплинути на наше сприйняття. Однак експозиційний дизайн – це мистецтво, що має глибокий вплив на вас, як ми сприймаємо інформацію та враження під час відвідування виставок, музеїв та ресторанних закладів.
Музеї – це скарбниця культури та історії, яка має надзвичайну важливість для суспільства. Забезпечити їх ефективне функціонування та розвиток – завдання не лише кураторів та консерваторів, але й фахівців у сфері фінансів та фінансового менеджменту. Тож сьогодні із нашими бізнес-студентами кафедри музейного менеджменту ми розглянемо ключові аспекти фінансування та фінансового менеджменту музейних установ.
Готельна індустрія – це магічне місце, де кожен день може стати незабутньою пригодою для гостей. Але що робить ці пригоди ще більш незабутніми? Відповідь проста – професійний івент-менеджмент. Студенти кафедри готельно-ресторанного і туристичного бізнесу, ви на правильному шляху, вивчаючи цю цікаву сферу!
Цього разу бізнес-студенти відвідали Національний музей історії України, а саме виставку «На зв’язку». Сучасні засоби зв’язку дають змогу користувачам миттєво зв’язуватися з абонентами у будь-якому куточку світу, купувати речі чи продукти на відстані, сплачувати рахунки, переказувати кошти, віддалено працювати, навчатися, ділитися інформацією з мільйонними аудиторіями на різних континентах. Ми вже до цього звикли і вважаємо нормою, однак так було не завжди.