5 soft skills, які варто прокачати

5 soft skills, які варто прокачати

Для побудови ефективної команди керівнику компанії важливо вміти взаємодіяти з людьми та знаходити з ними спільну мову. У цьому йому допоможуть soft skills – і хороша новина в тому, що їх можна в собі цілеспрямовано розвинути. Ось 5 гнучких навичок, які варто «прокачати» в собі в першу чергу, добірочка від студентів Факультету готельно-ресторанного і туристичного бізнесу.

+soft skills

1. Відповідальність. Беручи на себе відповідальність за події, ви визнаєте, що маєте до них пряме відношення. У цей момент важливо зрозуміти, що сталося і як можна виправити ситуацію. З позиції відповідальності неважливо, хто правий, а хто винен. Все, що потрібно, – чесно визнати, які дії призвели до такого результату. З цією інформацією можна працювати далі.

2. Здатність приймати чужі точки зору. Цей soft skill – індикатор сильної людини, яка вважає співрозмовника партнером. Але приймати чужі точки зору і погоджуватися з ними – не завжди одне і те ж. Сила – в умінні чути думку інших.

3. Вміння працювати в команді. Найчастіше люди побоюються, що при колективному ухваленні рішень їхню думку задавлять. Тому в компанії слід встановити правило: пріоритети команди важливіше, ніж пріоритети окремих співробітників і департаментів. Важливо проаналізувати, яким чином у вашій компанії приймаються рішення.

4. Подяка і вміння дякувати. Мова йде не тільки про матеріальне заохочення. Подяка – це і слова, і те, що люди відчувають, спілкуючись з вами. Якщо ви не визнаєте досягнення співробітників, вони це бачать і задовольняються виконанням мінімальних вимог до своєї роботи. Подяка – головний стимул добре робити свою справу.

5. Уміння ставити себе на місце іншого і визнавати право на помилку. Якщо керівник карає за кожен промах, команда перестає існувати. У кращому випадку люди звільняються. У гіршому – перестають шукати кращі рішення і виконують мінімум завдань.