5 способів підготовки до бізнес-інтерв'ю

5 способів підготовки до бізнес-інтерв'ю

У швидкозростаючих компаніях, як-от технічні стартапи, потреба в додатковій робочій силі може виникнути за хвилину. Це робить процес традиційного інтерв'ю досить складним, і багато інноваційних компаній вибирають стиль інтерв'ювання, що дозволяє їм швидко оцінити, чи існує взаємна відповідність - це практика, яка є цінною як для компанії, так і для кандидата в довгостроковій перспективі. Тому, студенти факультету готельно-ресторанного і туристичного бізнесу підготували для вас 5 способів підготовки до такого інтерв’ю:

+бізнес-інтерв'ю

Підготуйте список сміливих, жорстких та актуальних питань

Особливо в інтерв'ю технологічних стартапів наймачі-менеджери дізнаються багато про кандидатів за запитаннями. Оригінальні запитання, що стосуються тем, які вас цікавлять, допоможуть роботодавцям оцінити, як ви думаєте, що стосується вас, що хвилює вас і що вас надихає. Чим більш оригінальними є ці питання, тим більше компанія може дізнатися про те, що змушує вас ставити галочку.

Будьте користувачем продукту компанії та підготуйтеся з відгуками

Якщо компанія, з якою ви проводите співбесіду, має продукти, які зараз знаходяться на ринку, дізнайтеся їх всередині та зовні. Не покладайтеся лише на дослідження; якщо це можливо, фактично використовуйте їх з перших рук, щоб ви отримали гарне розуміння як продукту, так і мислення компанії.

Забудьте про пух

На стартапах прогрес часто рухається на швидкості деформації. Бути динамічним і гнучким є ключовим - в той час як інші компанії хочуть найняти для конкретної роботи опис, стартапи повинні вірити, що ви можете піти вище і далі, і що ви хочете рости разом з компанією.

Знайте свою історію - і розкажіть це добро

Коулман каже, що він любить чути цікаві особисті історії. Вони показують вашу людську сторону і дають уявлення про вашу творчість. Хороший оповідач вимагає високого рівня комунікативних навичок - цінного активу, описаного в багатьох посадових інструкціях.

Негайно провести мозковий задум

Приходьте до інтерв'ю, підготовленого з деякими ідеями, які ви можете подати на стіл; це покаже менеджерам з наймання, як ви можете допомогти розвивати бізнес. Залежно від позиції, на яку ви проводите інтерв'ю, це може бути щось, що ви могли б змінити щодо існуючого продукту, угоди, яку, на вашу думку, слід враховувати, нового продукту, який ви хотіли б бачити винайденим, або нової стратегії того, як компанія може допомагати видавцям збільшувати свою аудиторію або монетизувати за допомогою вмісту.