Ефективний чек-лист

Ефективний чек-лист

Що ж допомагає робити чек-лист? Студенти Факультету готельно-ресторанного і туристичного бізнесу пропонують тобі розібрати! Чек-лист допомагає систематизувати роботу, уникнути помилок та відстежувати процес. Але тільки, якщо його правильно скласти.

+10 правил створення чек-листа

1. Важливо поставити ціль, навіщо вам потрібен чек-лист? Зосередьтеся на одній проблемі. Покрокова інструкція має привести до рішення.

2. Розбийте процес на дрібні завдання, які зможете виконати за один раз. Глобальні завдання слід дробити до того часу, поки отримаєте список справ із досягненням конкретної мети.

3. Структуруйте план дій. Якщо завдання справді велике і складне, тоді краще групувати чек-лист на тематичні блоки. Величезний список із 100 пунктів складно виконувати.

4. Викладайте думку просто і доступно. Один пункт — одна дія. Додаткові пропозиції винесіть до окремого документа.

5. Вибудовуйте логічну послідовність між пунктами.

6. Оформлення чек-листа має бути лаконічним — 5-7 слів на один пункт. Чітко пропишіть, що зробити. Величезна кількість тексту знижує мотивацію.

7. «Не засмічуйте» чек-лист зайвими шрифтами або різноманіттям кольорів, це відволікатиме. Головне — текст. В інтернеті можна знайти безліч прикладів, шаблонів, сервісів для оформлення.

8. Встановіть терміни та дедлайни, що допоможе орієнтуватися, наскільки швидко проект рухається до завершення.

9. Ключові завдання. Чек-лист можна складати для будь-якої ситуації, проте сконцентруйтеся на пріоритетних.

10. Намагайтеся зробити чек-лист універсальним — документом зможуть користуватись інші співробітники. Якщо ви вирішите делегувати або передати проект іншій людині, вона може слідкувати чек-листу.