Кроки до гарних стосунків з колегами

Кроки до гарних стосунків з колегами

Сприятлива атмосфера у колективі – запорука продуктивної праці та відчуття задоволення від роботи. Що потрібно робити, аби знайти спільну мову з колективом?

+Михайло Поплавський

Взаємодопомога. Коли бачите, що колега загруз у робочих справах, просто запитайте: «Чим я можу тобі допомогти?». Ви можете бути корисним не лише у розв’язанні робочих справ, але і в особистих проблемах. Саме взаємодопомога стає ключовим фактором у налагодженні стосунків у колективі.

Уміння слухати. По-перше, під час знайомства з колективом уважно слухайте та запам’ятовуйте імена. Далі, коли колега щось розповідає, не перебивайте, не починайте говорити про себе, а активно слухайте, ставлячи уточнювальні запитання та киваючи. Так ви покажете свою повагу до співрозмовника.

Пошук схожості. Ми схильні товаришувати з тими, хто схожий на нас самих. Тому під час спілкування з колегами акцентуйте на збігу ваших інтересів, життєвих ситуацій чи навіть району проживання. Так співрозмовник проведе паралель між вами, точно вас запам’ятає та стане більш прихильним.

Визнання неправоти. Якщо ваша помилка стала причиною стусана від керівництва для всієї команди, не вийде промовчати проблему. Визнайте, що були неправі, помилилися і шкодуєте про те, що дісталося на горіхи всім.

Визнання правоти. Кажіть колегам: «Так, ти правий», щоб підкреслити визнання їх роботи. Адже кожному приємно бути поміченим, навіть усередині колективу.

Похвала. Без сумніву, всі люблять отримувати похвалу. Хваліть колегу за гарно зроблену роботу, за те, що він уперше за тиждень не запізнився в офіс або за печиво, яке він приніс. Лише варто не переступити межу й не здатися підлабузником.