Кроки до побудови особистого бренду

Кроки до побудови особистого бренду

Особистий бренд – важливий інструмент у бізнесі. Якщо стоїть вибір: безлика компанія чи бізнес, за яким стоїть конкретна людина з ім'ям, – виберуть друге. Тому що люди вірять людям. З чого почати побудови особистого бренду?

+студентки

Крок 1. Відповісти на питання «хто я?», «чого я хочу?» і «в чому моя цінність?» Тут все, як під час запуску стартапу, бізнесу чи продукту: цілі, планування, стратегія. Визначте діапазон тем, у яких ви є експертом. Будьте відверті, діліться тільки тим, у чому ви дійсно круті.

Крок 2. Офлайн чи онлайн? Що вибрати: діджитал чи офлайн виступи? Найкраще поєднати та штурмувати. Вам потрібен сайт-візитка. Проведіть аудит своїх акаунтів у соціальних мережах. Вони мають вас виділяти та «продавати».

Крок 3. Контент. На всіх ваших сторінках обов'язково мають бути експертні матеріали з теми, фахівцем з якої ви себе позиціонуєте. Якісні, унікальні й експертні – від першої особи.

Крок 4. Вихід у світ. Припустімо, у вас є сайт і прокачані акаунти, але як «розвіртуалізуватися»? Ваша мета – виступ на конференціях, ефіри на ТБ і радіо, згадки в друкованих та онлайн-медіа. Також гарний інструмент – подкасти та блоги.

Крок 5. Перше враження. У вас є декілька секунд, щоб скласти перше враження про себе. Воно має відповідати вашому позиціонуванню та стратегії, яку ви визначили на самому старті. Тут важливо все: від стилю одягу до навичок публічних виступів.

Крок 6. Вимірювання результатів. Як зрозуміти, що особистий бренд працює? Параметрів усього два: гроші (за вашою послугою або товаром приходять покупці) та «вхідний трафік» (регулярні запрошення виступити спікером, запити від ЗМІ, запрошення на ефіри). Мінімальний термін, коли стануть помітні перші результати й піде той самий «вхідний трафік», – від шести місяців до року.