Олег Лагута і Ксенія Приходько

Kyiv Food Market: про бізнес сьогодні, перспективи та унікальність

Студенти факультету готельно-ресторанного і туристичного бізнесу поспілкувались з управляючим відомого фудхолу столиці Kyiv Food Market Олегом Лагутою.

Організаторкою і модераторкою зустрічі стала заступниця декана ФГРіТБ, викладачка Ксенія Приходько.

+Ксенія Приходько і Олег Лагута

Зустріч відбулась у змішаному форматі. Молодь завітала безпосередньо до місця роботи Олега Kyiv Food Market, а всі, хто не зміг бути присутнім особисто, долучились в онлайн-форматі.

Kyiv Food Market – це найпопулярніший фудхол та один з інноваційних гастрономічних проєктів столиці. О. Лагута працює тут управляючим вже 1,5 роки.

+Олег Лагута

Загалом у сфері громадського харчування Олег із 18 років. У 16 він почав з роботи в Макдональдс, пройшовши всі кар’єрні сходинки аж до директора закладу, працював у цій мережі 10 років. Далі був приватний бізнес теж у ресторанній сфері. Також має досвід операційного директора мережі кав’ярень. Ну і вже з таким багажем знань та досвіду він і прийшов на посаду управляючого Kyiv Food Market. Спікер зазначив, що йому дуже близька атмосфера, яка панує у фудхолі, особливо командний дух працівників закладу.

Kyiv Food Market створений з вересня 2019 року в приміщенні колишнього заводу «Арсенал» за моделлю Odesa Food Market (відкритий у 2017 році в місті Одеса). Це орендний проєкт, що включає в себе 20 корнерів і 2 бари. Вся кухня різноманітна і не подібна до іншої. Власниками фудхолу є ресторанна група La Famiglia та ресторатор Алекс Купер. Дизайн-проєкт належить Славі Балбеку. Про це розповів студентській молоді пан Лагута.

+Ксенія Приходько
+Олег Лагута

Він також додав, що приблизно раз на рік 1 корнер може змінюватись. Умовами для цього має бути вільне місце та цікавий, оригінальний продукт. Далі необхідно підготувати презентацію, бізнес-план та поспілкуватися з власниками.

«У будні можуть приходити близько 2-х тисяч відвідувачів на день. У вихідні – це зазвичай 3 тисячі. До війни було більше.

До нас ходить багато іноземців та відомих людей, зірок. Тут є своя культура, цінності. Гості мають відчувати себе комфортно.

За моїми переконаннями, фудхоли будуть розвиватися, люди йдуть до людей. Перевагами фудмаркету є велика площа, доступність цін, різноманітність кухні, дружня атмосфера, стиль та обслуговування», – сказав Олег.

Стосовно початку повномасштабної війни, О. Лагута повідав, що Kyiv Food Market став своєрідним волонтерським центром.

«У перший день війни, звичайно ж, ніхто не вийшов на роботу. Але ми були на зв’язку. Компанія одразу виплатила всю зарплатню за лютий своїм співробітникам. І вже з 28 лютого ми почали готувати їжу для ЗСУ та лікарень.

Ми виробляли до 1000 порцій на день. Із березня це вже було 8-10 тисяч порцій у день. Працівники корнерів працювали з нами. Потім вони приводили своїх друзів і згодом тут працювало до 100 волонтерів за день. Така синергія, кооперація дуже допомогла.

Потім почали співпрацювати з громадським центром World Central Kitchen (некомерційна неурядова організація, яка забезпечує харчуванням постраждалих після стихійних лих).

А вже з травня фудхол поступово відновив свою роботу та відкрив двері для гостей».

Після цікавої теоретичної частини про Kyiv Food Market Олег Лагута провів для молоді ФГРіТБ не менш захопливу екскурсію фудхолом.

+Ксенія Приходько і Олег Лагута