Основи HR-менеджменту

Основи HR-менеджменту

Робота з людьми – це клопіткий та енергоємний процес. Розвиток та прогресивний рух компанії забезпечує команда працівників. Як же утримання працівників – важливий чинник конкурентної переваги. Здатність компанії утримувати таланти відіграє важливу роль у її здатності працювати на високому рівні без збоїв, пов’язаних із плинністю. Що робити керівникові, у якого цінний співробітник задумався про звільнення?

+як утримати співробітника від звільнення

Говорити. Перше, що слід зробити, — поговорити та дізнатися, в чому річ. Щоб така розмова в принципі була можлива, керівнику важливо від початку вибудовувати стосунки зі співробітниками. Особливо важливо говорити про майбутнє компанії та її працівників.

Запитайте, що змусило б працівника залишитися. Важливо не тільки з’ясувати, що не так, а й намалювати картину того, що можливо у майбутньому. Крім причини звільнення, дізнайтеся, що може змусити людину залишитися в команді та в чому її мотивація до роботи.

Подивіться на проблему глобально. Розмовляти із співробітником, який вирішив піти, часто буває пізно. Але така ситуація може стати приводом для аналізу потреб працівників і почати задовольняти їх. Ви можете переглянути розмір оплати праці, політику відпусток тощо.

Будьте гнучкими. Багато професіоналів продуктивніше працюють із дому і не хочуть повертатися до офісу, або хочуть гібридний графік. Якщо проблема у цьому, керівнику потрібно подолати страх перед віддаленою роботою та зробити її постійною частиною робочого процесу.

Зверніть увагу, як ви ставитеся до співробітників, які вирішили піти. Те, як ви ставитеся до того, хто вирішив піти, може істотно вплинути на команду, яка залишається з вами. Якщо, дізнавшись про бажання звільнитися цінного працівника, ви ставитеся до нього погано або зневажливо, це може мати неприємні наслідки, оскільки команда, що залишилася, може поставити питання, наскільки ви хороший лідер.