Реклама ресторану: частина 2

Реклама ресторану: частина 2

У перші частині ми розглянули сутність, особливості та важливість реклами вашого бізнесу. Проаналізувавши хто є нашою цільовою аудиторією, ми визначили основні важелі тиску для залучення нових гостей та поширення інформації про наш заклад. Тому, сьогодні ми продовжуємо розглядати та розбирати актуальність та необхідність реклами в сучасному світі.

+ресторан

Поради щодо просування в Instagram

Практично всі активні користувачі смартфонів мають акаунти в Instagram . І безліч закладів громадського харчування теж. Упускати цей потужний маркетинговий інструмент було б безглуздо, тому даємо кілька корисних порад, що стосуються ведення та просування профілю.

Створіть бізнес-аккаунт шляхом прив'язки до офіційної сторінки ресторану або кафе у Facebook. У результаті з'явиться доступ до всіх необхідних ресурсів для розкручування.

Будьте позитивні, тому що Інстаграм не любить меланхоліків та песимістів. Найзалайканіші пости, як правило, присвячені яскравим моментам життя і роботи. Надайте підписникам можливість заглянути на ресторанну кухню, де талановиті кухарі створюють свої шедеври. Познайомте їх із персоналом. Покажіть, наскільки класно проводять час їхні друзі, колеги, знайомі у вашому закладі.

Виберіть стиль оформлення сторінки відповідно до концепції та інтер'єру закладу. Не розкидайтеся фільтрами під час коригування знімків - застосовуйте один і той же, але з різною силою ефекту. Завантажте хороший фоторедактор або використовуйте стандартні налаштування від Instagram .

Дотримуйтесь правил соціальної мережі. Ті, хто пережив блокування облікового запису, підтвердять, що це зовсім не легенди для залякування «інстаграмерів». Бан може отримати і нова, і розкручена сторінка із запущеними кампаніями з просування постів. Поки розблокуєтеся, втратите частину підписників і завдасте шкоди репутації.

+ресторан

Instagram накладає обмеження на кількість дій, що здійснюються користувачами. Якщо перевищите ліміт, введений для захисту інстаграмерів від спаму та надмірно енергійних комерційних облікових записів, будете заблоковані. Добросовісним користувачам боятися нема чого, але треба тримати обмеження в розумі. Наприклад, протягом години не можна зробити більше 60 підписок/відписок, а коментарі слід писати різні. Тож не лінуйтеся, залишаючи під усіма постами: «Я в захваті!», «Яке гарне фото!» або «Підпишіться на нашу закусочну - у нас найсмачніші пельмені!». Інстаграм назве це спамом та подарує вам бан. Перед тим, як почати активно набирати підписників, рекомендуємо ознайомитись із актуальними правилами мережі на сайті розробника. До речі, вони постійно змінюються, тому заходьте туди частіше.

Не використовуйте однакові паролі у різних соціальних мережах. Переконайтеся в надійності свого поштового сервісу (паролі від пошти та Instagram теж не повинні співпадати). Найкраще завести окрему поштову скриньку і нікому про неї не повідомляти. Видаляйте всі листи, що приходять на нього, оскільки саме з їх допомогою намагаються привласнити ваші дані. Прив'яжіть обліковий запис в Інстаграм до профілів в інших соціальних мережах. Увімкніть двофакторну автентифікацію («Налаштування профілю» — «Вимагати код безпеки»), щоб підтвердити вхід на свою сторінку за допомогою смс. Максимально ускладните життя хакерам.

Оформіть обліковий запис так, щоб одного погляду на нього було достатньо для розпізнавання вашої діяльності. Має бути відразу зрозуміло, хто ви, чим займаєтеся, що пропонуєте. Як аватар поставте логотип закладу, знімок його фасаду або фотографію свого шеф-кухаря (за умови, що він відомий у широких колах).

Не змушуйте відвідувачів довго розшифровувати хитромудре найменування облікового запису. Чим простіше воно буде, тим легше його запам'ятати і знайти в пошуку. Як правило, назва облікового запису збігається з назвою закладу. Іноді до нього додають населений пункт або конкретизують формат (суші-бар, піцерія, кондитерська, ірландський паб, ресторан -бар). Якщо є необхідність вказати у профілі важливу додаткову послугу (їжа навинос, кава з собою, child friendly ), зробіть це.

+ресторан

Опис має бути таким, щоби він добре приваблював, що досить складно здійснити, маючи лише 150 символів у запасі. Адже треба згадати переваги закладу (авторську кухню та ультрамодний інтер'єр), надати користувачам відомості про режим роботи, наявність тераси та діючі спецпропозиції, а також залишити заклик до дії (беріть участь у конкурсі, заходьте в гості тощо). Загляньте до конкурентів, щоб подивитися, як впоралися із цим завданням вони. І зробіть краще.

НА ЗАМІТКУ: У назві профілю та рядку «Ім'я» пишіть у справі: «бізнес-ланч з 13:00 до 15:00», «замовлення додому», «працюємо допізна». Обійдіться без зайвих слів на кшталт «чудове місце», «ексклюзивні страви», «наймиліша кав'ярня в місті». Збільшити текст ключовими словами. Спробуйте різні варіанти та аналізуйте результати. Використовуйте емодзі, але не перебільшуйте.

Додайте унікальну геолокацію. Коли ви будете створювати сторінку в Facebook , прив'яжіть її до профілю Інстаграм і вкажіть місцезнаходження закладу. Опублікуйте два-три пости з геолокацією у Facebook , щоб через добу вона відобразилася в Instagram. Закличте підписників приходити до вашого закладу та відзначати геолокацію на постах з селфі, фотографіями інтер'єру, страв або коктейлів. За цю неоціненну послугу пропонуйте знижки у барі.

Обов'язково постіть stories. За рахунок свого пріоритету та швидкоплинності вони завжди збирають більше переглядів, ніж пости. Мільйони людей дивляться історії годинами, тому дайте їм щось захоплююче і незвичайне: як обсмажуються кавові зерна, як помічник кухаря майстерно ріже цибулю, офіціант граційно несе відразу два підноси з посудом, бармен майстерно жонглює пляшками з алкоголем. Комбінуйте подачу інформації - показуйте і фотографії, відео, і картинки з текстом. Але дотримуйтесь вибраного стилю оформлення.

НА ЗАМІТКУ: Відео в Інстаграм популярніше фото. Вони більш інтерактивні, наповнені рухом та живим звуком (або вдало підібраними мелодіями). Взаємодайте з аудиторією, зачаровуйте її оригінальним монтажем, «змушуйте» ставити лайки та коментувати.

Не зупиняйтесь, якщо не вдалося зацікавити публіку в один момент. Заглядайте на сторінки відомих закладів, у тому числі іноземних. Створіть графік постів та stories, щоб дотримуватися його на постійній основі. Розповідайте про все, що відбувається всередині вашого ресторану, кафе чи бару: від найму нових співробітників до придбання предметів декору для інтер'єру. Влаштовуйте розіграші та конкурси, просувайте пости. "Горіть" своєю справою - і ви неодмінно запалите серця своїх підписників, які скоро перетворяться на постійних гостей.

+ресторан

Декілька ідей для натхнення

  • Опублікуйте в будь-якій соціальній мережі посаду, в якій вказується, що перші 5-10-15 підписників, які натиснули кнопку «Мені подобається», отримають призи від вашого закладу. Це можуть бути безкоштовні коктейлі, закуски чи сертифікати на бізнес-ланчі. Така стратегія має залучити нових підписників та гостей.
  • Запросіть популярних блогерів (не тільки фуд-блогерів, а й лайфстайл) на спеціальний вечір. Почастуйте їх найсмачнішими стравами, десертами та напоями, попросивши згадати про ваш заклад у найближчих постах. Побудуйте з блогерами добрі стосунки в довгостроковій перспективі, щоб вони брали участь у всіх заходах, які ви плануєте організувати в майбутньому. Є чимало прикладів успішної співпраці представників ресторанного бізнесу та блогосфери.
  • Почніть проводити сімейні бранчі (пізні сніданки або ранні вечері) у вихідні дні. Ця послуга спочатку стала дуже популярною в Америці, а згодом поширилася по всьому світу. Якщо їжею навинос або доставкою додому сьогодні вже нікого не здивувати, то шведський стіл рясно привабить сімейні пари з дітьми.
  • Не ігноруйте можливість розмістити рекламу на великих вітринних вікнах, якщо ваш заклад має таку незаперечну гідність. У візуального мерчандайзингу маса ефективних прийомів — від малюнків до цілих інсталяцій, перед якими шикується черга з охочих сфотографуватися на незвичайному фоні людей. Пам'ятайте про те, що до закладу громадського харчування вони приходять не так за їжею, як за атмосферою та емоціями. Надихайте відвідувачів та пересічних перехожих. Раз на сезон змінюйте оформлення вікна, перетворюючи це на велику подію, на яку чекатиме все місто.
  • Персоналізуйте відносини із постійними гостями. Знижки та бонуси – це непогано, але ті, хто завжди обирає тільки вас, варті більшого. Наприклад, особливої уваги до себе, найтеплішого прийому, компліментів від шеф-кухаря чи кондитера, щирих питань про те, як улюблений гість почувається цього похмурого дня.

Не зациклюйтесь на одному єдиному рекламному майданчику, комбінуйте їх. Навіть якщо ви вже вирахували, що найсильніша віддача в Інстаграм або у місцевої радіохвилі. Світ не стоїть на місці: ефективне вчора не завжди є ефективним сьогодні. Будьте у невпинному пошуку просунутих інструментів просування. Вивчайте написані досвідченими рестораторами книги та інтерв'ю в журналах чи Інтернеті. Спостерігайте за іншими підприємствами у своїй сфері і не лише. Щодня ми усвідомлено та несвідомо стикаємося з сотнями та тисячами чужих оригінальних рекламних прийомів, у тому числі абсолютно безкоштовних. Навчіться їх помічати та адаптувати під свій бізнес.