Rosenthal meets Versace: наймодніша колаборація посуду

Rosenthal meets Versace: наймодніша колаборація посуду

Майже 30 років тому Джанні Версаче об’єднався з німецькою порцеляновою компанією Rosenthal, щоб спільно випускати розкішний посуд у стилі Versace. Студенти Факультету готельно-ресторанного і туристичного бізнесу розповідаємо, чому Rosenthal meets Versace — наймодніша колаборація у світі посуду.

+Rosenthal meets Versace

Rosenthal: віра в мрію

Rosenthal — старовинна німецька компанія з виробництва порцеляни, фамільний бізнес і яскравий доказ того, що мрії здійснюються, якщо в них вірити. Її засновник Філіп Розенталь у 17 років поїхав з Німеччини до Америки, де за п’ять років пройшов шлях від посудомийника до продавця порцеляни. У 1879 році, у віці 22 років, Філіп повернувся на батьківщину й заснував у Зельбі завод з розпису порцеляни, заклавши фундамент майбутнього бізнесу. У 1981 році Філіп Розенталь почав виробляти власну порцеляну, яка вирізнялася сучасним дизайном і технічними нововведеннями. Розенталь вірив, що успіху досягають лише ті, хто не боїться мріяти, і часто повторював фразу, що стала девізом компанії: «Мені не потрібні ті, хто не готовий подивитися далі від огорожі саду».

Бізнес Розенталя швидко ріс — до 25-річного ювілею Rosenthal у 1904 році в компанії вже було 1200 працівників. Філіп мріяв, щоб Rosenthal став сімейною справою — так і сталося. До слова, у 1916 році він одружився і незабаром назвав ім’ям своєї дружини — Марія — порцеляновий сервіз. Згодом сервіз Maria став найпопулярнішим товаром марки. Тільки за останні 25 років у світі було продано 5 000 000 сервізних чашок. Тонка біла чашка з ніжним квітчастим малюнком, за якою стоїть історія кохання двох яскравих особистостей початку XX століття, полонила серця людей у всьому світі.

У 1950 році компанію очолив син засновника Філіпа Розенталя, Філіп Розенталь — молодший. Вважається, що саме завдяки йому Rosenthal стала компанією-лідером в Європі з виробництва порцеляни. У 1961 році з його легкої руки Rosenthal однією з перших залучила до роботи над колекціями дизайнерів, художників і архітекторів. Вальтер Гропіус, Луїджі Колані, Енцо Марі, Рон Арад — кількість художників, які за цей час створили свої авторські колекції для Rosenthal, наближається до 150. Цінителі стильного посуду й предметів для дому знають, що саме в Rosenthal можна знайти оригінальний і сміливий дизайн, який точно не залишиться непоміченим у вашому домі. До речі, один із заводів для бренду в 1967 році збудував не хто інший, як сам Вальтер Гропіус, засновник і теоретик течії Баугаус.

+Rosenthal meets Versace

Нова колекція посуду Barocco Mosaic

Нова лінійка посуду Barocco Mosaic натхнена колекцією Versace Flash 2021 — яскравою, бунтівницькою, присвяченою молодим музикантам і художникам. До неї ввійшли обідні тарілки і сервувальні, салатник, піали й чашки, цукорниця, молочник, а також сільничка й перечниця. Особливість колекції — поєднання яскравих неонових кольорів і пастельних відтінків. Вони ж втілені в посуді: наприклад, у малюнку на ефектній цукорниці Rosenthal Versace Barocco Mosaic поєднуються золото, зелений і бузковий відтінки. Таке сміливе поєднання в тандемі з класичними золотими тонами додасть свіжості вашому сервуванню.

Колекція яскрава, смілива, енергійна — і припаде до смаку тим, хто не боїться ризикувати й цінує спадщину як італійського модного Дому, так і німецької мануфактури. Фаворити vogue.ua — вишукана кавова чашка і триярусна ефектна етажерка, на якій можна подавати десерт, фрукти або сири.