Стратегії ефективного управління часом

Стратегії ефективного управління часом

Продуктивність – це навичка, яку можна розвивати. Головне тут — формування позитивних робочих звичок, які потрібно підтримувати цілий рік.

+управління часом
  1. Тайм-менеджмент для великих та маленьких завдань. Кожен стикався з прокрастинацією. Один із способів перестати відкладати на потім — визначити години, коли ви є найбільш продуктивними, і запланувати на цей час складні завдання. В решту часу можна зайнятися менш важливими справами або провести зустрічі, які не потребують великої кількості енергії.
  2. Плануйте наперед. Ми можемо передбачити відволікаючі фактори і навчитися з ними справлятися. Залиште в браузері тільки одну вкладку, яка потрібна для роботи, і відключіть повідомлення – ці прості прийоми творять чудеса. Почніть писати список справ напередодні ввечері, це дозволить розставити пріоритети та зробить роботу більш передбачуваною та плавною.
  3. Удосконаліть свій To Do list. Складаючи список справ, ви повинні думати про нього як карту, яка допомагає вам протягом дня. На додаток до стандартних розділів з перерахуванням завдань залежно від часу та терміновості додайте розділи для подяки та усвідомленості. Дослідження показують, що ці письмові практики допомагають залишатися зосередженими та співпрацювати з іншими – все, що дозволяє уникнути вигоряння.
  4. Зробіть так, щоб продуктивність працювала на вас. Знайдіть час, щоб подумати про проєкти, де ви були найбільш продуктивними. Над чим ви працювали і як досягли цілей? Як ви залишалися організованими та мотивованими? Згадайте, коли ви, можливо, були не такі продуктивні або вам було важко залишатися зосередженим, і визначте, що в цих ситуаціях було спільного.