ТОП-трендів просування в Instagram 2022 року

ТОП-трендів просування в Instagram 2022 року

Instagram залишається однією з найпопулярніших соцмереж. На що варто звернути увагу підприємцям та маркетологам при просуванні у цьому році?

+просування в Instagram
  1. Instagram, на хвилі хайпу TikTok, запустив схожу функціональність — Reels. А це означає, що короткі відео продовжують бути в тренді.
  2. Приціл на історії. Сьогодні нам цікавіше дивитись сторіз, ніж пости у стрічці. Зважаючи на те, що 80% активних користувачів Instagram щодня дивляться сторіз, бренди в 2022 році розроблятимуть Stories контент-стратегії нарівні з комплексною SMM-стратегією.
  3. Доповнена реальність. AR-маски все ще в тренді, але змінились механіки та креативи. Зараз актуальні суперфанові маски та маски з mood фразами, які змінюються, якщо на них натиснути.
  4. Нано- і мікроінфлюенсери. Ще один тренд, що продовжується з 2021 року. Ринок інфлюенс-маркетинга сильно зріс. Багато брендів повірили в нано- і мікроінфлюенсерів з їхньої лояльною, хоч і маленькою аудиторією.
  5. Вихід за рамки Instagram. Соціальні мережі відновлюють зв’язок з фізичним простором. Створюйте івенти та креативні прояви поза соцмереж — і це вплине і на ваш Instagram.
  6. Персоніфікація. Використовуйте персональний підхід до комунікації у діректі: ім’я, попередні замовлення, інформація, що є у відкритому доступі про імена дітей, собаки, мандрівки. Також персоніфікуйте таргетинг — наприклад, реклама для іменинників місяця або людей, які нещодавно стали батьками.
  7. Прояв соціальної позиції. Як блогери, так і бренди привертають увагу до соціальних, екологічних проблем на своїх сторінках. Бізнесу це допомагає диференціюватися та створити емоційний зв’язок з аудиторією.