
Воркшоп з трендового сервісу
Абітурієнти факультету готельно-ресторанного і туристичного бізнесу взяли участь у воркшопі з трендового сервісу.
Спікер практикуму, заступниця декана ФГРіТБ Ксенія Приходько, зосередила увагу молоді на темі «Як розвивати персональний бренд. Усе про self-branding».
«Людина-бренд – це упізнавана особистість, яка формує певні очікування в цільової аудиторії за допомогою трансляції власних внутрішніх цінностей через зовнішні атрибути», – сказала Ксенія Олександрівна.
Фахівчиня розповіла про основи створення і просування бренду особистості, визначивши ефективну систему кроків. На її думку, яскравим прикладом розвитку персонального бренду є президент Університету культури Михайло Поплавський, який, втіливши бренд-стратегію, досяг успіху і став відомим та популярним.
«З чого ж почати розвивати бренд?!
- Складіть список заходів, які відвідує ваша цільова аудиторія і теж долучайтесь
- Будьте у центрі уваги вашої ЦА
- Івенти (подієвий маркетинг як найкоротший шлях до створення спільноти любителів вашого бренду)
- Медійна реклама (за сприятливих фінансових умов)
- Партнерський маркетинг (шукайте друзів серед тих компаній, які вже надають послуги вашій ЦА)
- Максимально використовуйте власні соцмережі», – наголосила Ксенія Приходько.
Також менторка розкрила декілька формул успіху відомих лідерів думок, розглянула технології взаємодії публічних особистостей із цільовою аудиторією та окреслила алгоритм просування власного бренду у соціальних мережах.
Тема воркшопу щодо self-брендингу надзвичайно зацікавила цілеспрямовану молодь, думки якої дещо розділились, однак більшість висловила переконання, що варто розвивати власний бренд, але спочатку необхідно здобути вищу освіту і стати професіоналом.
На завершення заходу, що відбувся на факультеті готельно-ресторанного і туристичного бізнесу, Ксенія Олександрівна запропонувала абітурієнтам виконати практичне завдання: відзняти тік-ток, з яким вони впоралися на «відмінно»!