Якості незамінного співробітника

Якості незамінного співробітника

Студенти Факультету готельно-ресторанного і туристичного бізнесу дослідили, що бути незамінним співробітником – приємне відчуття. І справа навіть не в тому, що вам дістається похвала. Будучи важливим учасником команди, ви відчуваєте, що робите щось дійсно значиме. Але як стати людиною, без якої система не буде працювати?

+незамінний співробітник

1. Будьте самостійними. Будьте впевненими в тому, чим займаєтеся. Вирішуйте свої професійні завдання, будьте експертом у своїй сфері.

2. Не забувайте про саморозвиток. Тільки ви вирішуєте, з якою швидкістю і в якій сфері розвиватися. Головне – ніколи не зупинятися.

3. Достойно приймайте критику. Тримайте зворотний зв’язок зі своїм оточенням. Так, відгуки про вас і вашу роботу не завжди можуть бути втішними, але це навіть корисно.

4. Знайте свої сильні сторони. Визначтеся, в чому ви дійсно гарні і професійні.

5. Не приховуйте свої таланти. Слідує з минулого пункту – коли ви визначите свої таланти, то не приховуйте їх. Тільки пам’ятайте, що про професіоналізм кажуть, в першу чергу, справи.

6. Будьте командним гравцем. Прислухайтеся до своїх колег і йдіть їм назустріч, якщо це не заважає справі. Коли завдання вимагає колективного рішення, не перетягуйте всю увагу на себе.

7. Несіть відповідальність за свою роботу. Якщо ваш проект провалився, не шукайте винних. Самостійно несіть відповідальність не тільки за свою роботу, а й за її результати.