Про бізнес, проєкти, розвиток і можливості від Влада Ноздрачова

Про бізнес, проєкти, розвиток і можливості від Влада Ноздрачова

На факультеті готельно-ресторанного і туристичного бізнесу відбулась онлайн-зустріч із креативним директором і співзасновником освітніх проєктів «Суперлюди» та Unit school of business (USB) Владом Ноздрачовим. Студентам, які долучились до спілкування у zoom, спікер розповів про власні проєкти, бізнес, розвиток і можливості.

+Влад Ноздрачов

Ініціювала майстер-клас заступник декана ФГРіТБ Ксенія Приходько, яка підкреслила необхідність фахових зустрічей із топовими експертами і управлінцями для майбутніх спеціалістів сфери гостинності.

Влад уже 10 років займається комунікаціями, маркетингом, рекламою. «Суперлюди» – це його онлайн-проєкт, бізнес-школа малої економіки, яка допомагає налагодити систему управління фінансами. Unit school of business була створена для підприємців нового покоління, які набувають знань зі scrum-управління IT-проєктами, сервісним бізнесом і виробництвами, опановують canvas для малого і середнього бізнесу, lean canvas для стартапів, європейські стандарти ведення звітності тощо. Також Влад Ноздрачов працює над реалізацією інвестиційних проєктів, стратегії, захоплюється творчістю та експериментує.

Як зауважив спікер, кожна людина має унікальні здібності, які потрібно визначити, розкрити, а потім обов’язково розвивати, і цей пошук себе часто триває роками. «Спочатку ви обираєте шлях, а потім шлях обирає вас. Головне, щоб у своїй справі ви почувались органічно. Станьте удосконаленою версією себе. Якщо ви вмієте робити щось краще – зосередьтесь на цьому. Ваше завдання зараз випробувати себе всюди, де тільки можете. У вас мають іскритись очі».

Упродовж зустрічі Влад Ноздрачов мотивував молодь, налаштовував на успіх і заряджав позитивом, ділився професійними лайфхаками і наголошував, що здобути якісну вищу освіту є першочерговим для кожного студента.

+Влад Ноздрачов

«Сприймайте мої слова як челендж. Університет – це важливо. Це прекрасне середовище, де ви можете реалізуватись. Просто будьте відкритими до знань, які можна отримати під час навчання. І зберігайте в собі жилку творчості».

Не обійшли увагою на майстер-класі й актуальної теми онлайн-освіти. За словами спікера, світовий ринок освіти у фінансовому еквіваленті складає 10 трильйонів доларів. Це один з найбільших ринків у світі і в ньому задіяні досить великі кошти. А ринок онлайн-освіти – це всього 160 мільярдів (1,5 %). Тому система освіти навряд чи зможе повністю перейти в онлайн. Ми люди соціальні. Так само як на стадіоні футбол спостерігається зовсім по-іншому, ніж на екранах телевізора. Так і в навчанні, офлайн – це як елемент шоу, проведення часу в соціумі та набуття комунікативних навичок.

Приємно було почути від лектора, що будучи 21-річним хлопцем, він познайомився з Михайлом Поплавським, коли працював в одній політичній партії. Влад ще тоді зрозумів, що Михайло Поплавський – чесна, добра, творча людина із сильною енергетикою. «Він перевернув культуру сучасної освіти. Великий респект йому!».

+Оксана Приходько

Окрім того, молодь цікавилася, як Владу Ноздрачову вдалося досягти такого успіху і стати ефективним управлінцем.

«Соціальний капітал дуже важливий. Управління колективом – це велика наука, яку я вивчаю. Ключове – це давати розвиватися людині. Не можна змусити робити те, чого людина не хоче.

Я люблю проєкти з елементами творчості, естетики. Намагаюсь постійно відстежувати тренди, як хтось вирішує задачі, які я ще не встиг.

Ми починали з малого. Насамперед варто переконатися в тому, що ваш продукт матиме попит на ринку. У створенні свого бізнесу або стартапу потрібно знати, що хоче споживач, мати хорошу ідею, бажання та жагу до успіху.

Не бійтесь хибити. Помилятись – це добре. Якщо одержали поразку, проаналізуйте чому. Так само, як і перемогу», – акцентував Влад Ноздрачов.

Студентам імпонували творчий підхід спікера у вирішенні різноманітних питань, прагнення до самовдосконалення та аналізу, його неординарні управлінські якості, успішність, тому невдовзі вони сподіваються на нову та не менш цікаву зустріч.