
Щоб бути брендом, потрібно мати свої стандарти
На Факультеті готельно-ресторанного і туристичного бізнесу Київського національного університету культури і мистецтв відбувся цікавий майстер-клас «Сила особистого бренду». Спікером виступила Оксана Марусич – бізнес-тренер, коуч та експерт із сервісу. Що таке «особистий бренд», що для нього характерно, як його створити і для чого це потрібно – ці питання стали ключовими під час практичного заняття.
«Особистий бренд – це набір особистих якостей, за якими ваc легко впізнає і охарактеризує будь-яка людина. Головна його суть полягає у тому, щоб скласти в оточуючих позитивний унікальний образ, який відразу виділить вас із «юрби», – розпочала авторський воркшоп пані Оксана і наголосила на тому, що потрібно добре розібратися у собі та своїх вміннях. – Ваш брендінг відображає те, хто ви такий. Тому ви не зможете створити власний бренд, якщо не знатимете себе. Це не означає, що потрібно починати медитувати і зациклюватись на собі, це, швидше, реалістична оцінка своїх сильних і слабких сторін, того, що вам подобається робити, а також вмінь, якими ви володієте досконало, або ж намагаєтеся опанувати».
Під час заходу студенти дізналися і про обов’язкові елементи, на які потрібно звернути увагу при формуванні особистої репутації:
- стиль;
- імідж;
- зв’язки;
- талант;
- харизма.
Також на воркшопі КНУКіМівці розглянули й охарактеризували, запропоновану спікером «Теорію чотирьох колб», яка допомагає зрозуміти наскільки життя людини є гармонійним і на чому потрібно зосередити свою увагу, аби стати брендом.
До основних компонентів, які формують успішну особистість Оксана Марусич відносить:
- гроші (вміння заробляти, бартер, партнерство, привілеї, інвестиції)
- фізіологія (сон, їжа, медитація, профілактика, вітаміни, спорт)
- емоції (подорожі, мистецтво, любов, сім’я, діти, шопінг, концерти, змагання, галереї, виставки, вміння вирішувати конфлікти)
- інтелект (книги, конференції, семінари, тренінги, відео-курси, обмін досвідом, екскурсії).
Наступна і уже завершальна тема, на якій пані Оксана акцентувала свій майстер клас – «Що таке деструктор і його вплив на вашу особистість». «Давайте поговоримо про речі, які мало піддаються яким-небудь чітким раціональним поясненням, але від цього стають ще більш цікавими. Це деструктори – тобто наші особистісні якості, які можуть в певний момент істотно вплинути на нашу ефективність, стати непереборною перешкодою на шляху до успіху або причиною справжнього краху блискучої кар’єри», – розтлумачила Оксана Марусич.
Зі слів тренера стало відомо, що люди з деструкторами – аж ніяк не жалюгідні невдахи. Вони можуть бути дуже талановитими й амбітними, досягати високого соціального стану, володіти високою компетентністю. Але в найбільш відповідальний, критичний момент, часто під впливом стресу, досі нешкідлива і начебто керована особливість раптом перетворюється на деструктор і виявляється повною мірою, подібно гострому захворюванню або смерчу, стираючи все на своєму шляху.
На запитання студентів стосовно боротьби з деструктором гостя відповіла: «Дуже важливо розібратися з його походженням – цей шлях неодмінно допоможе хоч трохи відкрити «завісу таємниці» над вашою надмірною обережністю, покаже давні витоки сьогоднішніх складнощів, звільнить від «злих чар», під впливом яких люди часто проживають все життя. Але є і ще один дієвий спосіб позбавлення від нерішучості: просто почати приймати рішення, як би складно вам не було, незважаючи на всі «але», муки і страхи».
Студенти Факультету готельно-ресторанного і туристичного бізнесу Київського національного університету культури і мистецтв щиро вдячні майстру своєї справи Оксані Марусич за щирі емоції, позитивні враження, змістовну інформацію і цінні поради, що базувалися на особистому практичному досвіді.